Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΓΜΕΝΗ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΉ ΑΠΌ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ


ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΓΜΕΝΗ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΉ 
ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Ο/Η κάτωθι υπογεγραμμένο/η………………………………………………………………. που υπηρετώ ως…………………………………………………….στη Δ/νση …………………………………………………………………
Τμήμα………………………………………………………………………………  δηλώνω ότι συμμετέχω  στην Απεργία- Αποχή που έχει η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και το  συνδικαλιστικό μου όργανο Π.Ο.Ε.- Ο.Τ.Α., από κάθε διαδικασία ή ενέργεια, που συνδέεται με την αξιολόγηση. Ως εκ τούτου δε δύναμαι να υποβάλλω να υποβάλλω καμία έκθεση αξιολόγησης ως  αξιολογητής ή αξιολογούμενος ή ως αξιολογητής και αξιολογούμενος.
Σημειώνεται ότι η συμμετοχή μου στην ως άνω νομίμως προκηρυχθείσα απεργιακή κινητοποίηση αποτελεί νόμιμο και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά μου και συνεπεία αυτού δεν μπορεί να επιφέρει εις βάρος μου καμία έμμεση ή άμεση μορφή διοικητικής ή άλλης συνέπειας . Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματός  μου.


Ημερομηνία…………………………………                                          Ο/Η δηλών/ούσα