Στις 17 Γενάρη 2018 και στο γραφείο του Αντιδημάρχου Τεχνικής Υπηρεσίας κ. Γερολυμάτου, συνεδρίασε η Επιτροπή Υγιεινής και Ασφάλειας των Εργαζομένων, με τον εκπρόσωπο της Διοίκησης κ. Γερολυμάτο και τον Τεχνικό Ασφαλείας κ. Κελμπερίδη Νεκτάριος, ο Γιατρός Εργασίας κ. Ζορμπάς Ηλίας απουσίαζε για υπηρεσιακούς λόγους.
Την Συνεδρίαση καθώς και τα θέματα αυτής ζήτησε με εγγράφό της η Ε.Υ.Α.Ε. σύμφωνα με τον Ν. 3850/2010.
Τα θέματα αφορούσαν τήρηση των μέτρων που αποφασίστηκαν στην προηγούμενη συνεδρίαση και μέτρα για την βελτίωση των Μέσων Ατομικής Προστασίας.
Ενδοεπικοινωνία για τις υπηρεσίες που είναι αναγκαία.
Δελτίο καταλληλότητας για εργαζόμενους σε ύψη.
Μάσκες μιάς χρήσης (3Μ φίλτρο ) για τους εργαζόμενους στην καθαριότητα, νεκροταφείο και πράσινο.
Κράνος ειδικό με πλέγμα για τους εργαζόμενους στο πράσινο .
Φόρμες διαιρούμενες (χειμερινές και θερινές) και γυαλιά προστασίας για σκόνη για τους ηλεκτρολόγους.
Για τους εργαζόμενους στους Παιδικούς Σταθμούς:
Γάντια μιάς χρήσης
Μάσκες
Αντιολισθητικά παπούτσια για τους εργαζόμενους στην κουζίνα και στην καθαριότητα.
Στολή καθαριότητας.
Γαλότσες για τους εργαζόμενους στην καθαριότητα.
Στολές μαγείρων ( δύο χειμερινές και δύο θερινές ) , με προσοχή στην ποιότητα του υφάσματος.
Ιματιοθήκες.
Γενικά
Να βρεθεί μια φόρμουλα έτσι ώστε να γίνεται έλεγχος πριν ξεκινήσουν οι εργαζόμενοι την εργασία τους ,αν δηλαδή φορούν τα προβλεπόμενα μέσα ατομικής προστασίας . (Αφορά τους εργαζόμενους που τα έχουν παραλάβει).
Πιστή τήρηση των οδηγιών του τεχνικού ασφαλείας από όλα τα τμήματα του αμαξοστασίου όσον αφορά την ασφαλή εκτέλεση εργασιών.
Μετά το πέρας της συνεδρίασης συμφωνήθηκαν τα εξής:
Α. Για την τήρηση των μέτρων που αποφασίστηκαν στην προηγούμενη συνεδρίαση.
1. Έχει γίνει απ΄ευθείας ανάθεση για τα ΜΑΠ είναι σε διαδικασία παραλαβής.
2. Έχει γίνει αυτοψία, θα γίνει πρόταση σε σύντομο χρονικό διάστημα. ( κυκλοφοριακή μελέτη )
3. Συνάντηση την επόμενη βδομάδα στο αμαξοστάσιο με την Διοίκηση και την Υπηρεσία για την διεύθετηση του θέματος. ( Ευταξία του χώρου )
4. Έχει γίνει εισαγωγή Κ.Α στον προυπολογισμό. (αφορούν προμήθεια οικίσκων για ενδιαίτηση, αποδυτήρια, τουαλέτες και ιατρείο.)
5Α. Έγινε μηχανολογικός έλεγχος στο μεγάλο ανυψωτικό και συμφωνήθηκαν:
α. Κοινή αυτοψία εν λειτουργία του μηχανήματος.
β. Επισκευή χειριστηρίων στο καλάθι.
γ. Διερεύνηση πρόσθεσης ειδικότητας στο καλάθι βοηθού χειριστή.
5Β. Με την πρόθεση να έχουμε το σύνολο των ασφαλιστικών
διατάξεων που απαιτούνται, για να είναι ασφαλή τα εν
λειτουργία αυτοκίνητα, το θέμα θα τεθεί για συζήτηση
στην συνάντηση της επόμενης βδομάδας.
Β. Μέτρα για την βελτίωση των ΜΑΠ
1. Αγορά συσκευών για την ενδοεπικοινωνία στο πράσινο
2. Για τις εργασίες σε ύψος , δελτίο καταλληλότητας διαδικασίας εκπαίδευσης και μέσα ατομικής προστασίας για κάθε εργαζόμενο.
3. Προμήθεια μασκών ( 3Μ φίλτρο ) σε απόθεμα για το προσωπικό.
4. Δημιουργία Κ.Α στον προϋπολογισμό για γαλότσες, γάντια μιάς χρήσης, ποδονάρια, σκουφιά, φόρμες μαγείρων και καθαριότητας και αντιολισθητικά παπούτσια για το βοηθητικό προσωπικό των παιδικών σταθμών.
Η Επιτροπή Υγιεινής και Ασφάλειας Εργαζομένων Δήμου Χαλανδρίου
Περράκης Κυριάκος
Λίτινα Στέλλα
Αναγνώστου Ιωάννα
Ραπτάκης Θεόδωρος